Zastanawiasz się nad nowymi pomocami do nauki w domu? Sprawdź popularne produkty do rozwijania umiejętności matematycznych, orientacji przestrzennej i logicznego myślenia.
Domowe nauczanie bywa nużące, samodzielnie rozwiązywane zadania mogą sprawiać trudność i zniechęcać do danego przedmiotu. Dlatego tak ważne, aby urozmaicać dziecku pomoce dydaktyczne, z których może korzystać w domu, a które ułatwią zrozumienie skomplikowanych zagadnień.
Przestawiamy TOP 5 pomocy do nauki matematyki wybieranych często w ubiegłym miesiącu:
K-dron - łamacz głów Zadaniem jest złożyć 8 klocków tak, aby odtworzyć wzór z książeczki. Załączone 72 wzory dzielą się na 3 stopnie trudności: dla początkujących, zaawansowanych i dla posiadających wyobraźnię przestrzenną. Instrukcja podaje 6 wariantów pysznej zabawy. | |
Algebra w grze! - równania w dwóch krokach Talia składa się kart "stack" i kart do dobrania. Na początku gry rozkładamy karty "stack" a pozostałe karty układamy w zakryty stosik. Odkrywając karty ze stosika należy jak najszybciej dobrać dwie do karty "stack" i stworzyć w ten sposób trójkę kart. Gracz z największą liczbą trójek wygrywa. | |
Liczydło japońskie Soroban W każdej kolumnie jest 5 koralików: 4 na dole i 1 na górze. Każdy dolny koralik ma wartość 1. Każdy górny koralik ma wartość 5 - przesuniecie tego koralika w dół to dodanie pięciu, a przesunięcie w górę to odjęcie pięciu. Kolejno od prawej strony mamy kolumnę jedności, dziesiątek, setek, tysięcy, itd. | |
Domino - mnożenie do 100 Proponowany zestaw domin pozwala ćwiczyć pamięciowe działania na mnożenie w zakresie 100. Ułożone swoiste równania dzieci mogą przepisywać do zeszytu. Zestaw zawiera 4 układanki. Kostki domina wykonane są z grubego tworzywa o bezpiecznie wykończonych rogach - są bardzo trwałe i można je myć. | |
Budujemy szkielety brył Wielość otworów w kulkach pozwala łączyć je ze sobą za pomocą patyczków pod różnymi katami. Dzięki temu można tworzyć nie tylko graniastosłupy i ostrosłupy, lecz także bryły ścięte. Utworzone przez uczniów modele posłużą do omawiania pojęć geometrycznych. |